Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 19.11).
* Час вказано для регіону: Україна, Луцьк
350 ₴
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Для повернення товару після покупки уважно ознайомтеся з офіційними правилами обміну та повернення у нашому магазині. Як змінити чи повернути товар? Ви можете повернути або обміняти товар упродовж 14 днів після доставки замовлення. Це право гарантоване Законом України „Про захист прав споживачів”. Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що: • товар та його упаковка не були пошкоджені, всі бирки та ярлики на місці; • товар не був у вжитку: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості тощо; • замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну; товар складений в упаковку так само, як і при отриманні. Умови повернення товарів належної якості: Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; збережено всі ярлики та заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Повернення товарів неналежної якості: Товар неналежної якості має такі недоліки, з якими його використання за призначенням неможливе. Покупець має право повернути/обмінювати отриманий товар неналежної якості, якщо він отримав: - товар, який вже був у використанні та виглядає не товарно; - товар із дефектом; - товар із неповним комплектом; - товар із ушкодженнями (сколами, подряпинами, плямами тощо). Повернення коштів При поверненні товару належної якості, ми повернемо вам суму, сплачену за товар, за вирахуванням вартості доставки. Якщо товар було сплачено банківською карткою, гроші буде повернуто на цю картку. При поверненні товару неналежної якості ми повністю відшкодуємо вартість товару та всіх транспортних витрат. Як надіслати заяву про повернення? звернутися за телефоном +380 (66) 743-37-96